Lær at brande din virksomhed så kunderne fanger budskabet

Har du masser af visioner og målsætninger for, hvad dit brand skal kunne og signalere? Så er du helt klart i målgruppen for workshoppen med trendguru Anette Eckmann, som finder sted 22. september i København.

Vi har alle en vis forståelse for, hvad vores virksomhed står for, og hvilke værdier vores brand indeholder, men det kan ofte være svært at videreformidle budskabet til kunderne. Og hvorfor er det vigtigt, tænker du måske? Produktet sælger vel sig selv? Svaret er nej... Kunderne leder i højere grad efter brands, de kan identificere sig med. De ønsker relationer, gennemsigtighed og brands, de kan spejle sig i, ikke kun visuelt men også på et personligt plan. 

Tag dit brand til the next level

På workshoppen lærer du at skabe en BRAND BOOK, der fungerer som en guide for din kommunikation, markedsføring og designproces på tværs af alle platforme. Sammen med de øvrige deltagere arbejder du på at finde frem til din virksomheds DNA og visualisere dette via et moodboard. Du kan således se frem til at få konkrete input og værktøjer, som skaber nye højder for brandingen af din virksomhed.

Et helt unikt sted i København

Hovedstaden bugner af inspirerende steder, og vi har valgt en lokation i en klasse helt for sig selv – Zoku Copenhagen. Her er omdrejningspunktet det sociale liv, og stedet byder på flere forskellige områder, som alle gæster kan frekventere og få sig én på opleveren. Bliv inspireret her: livezoku.com/copenhagen/

Deltagerpris KUN kr. 499,-

Som sædvanlig betaler FAGA størstedelen af gildet, så deltagerprisen er kun kr. 499,- plus moms. 

Tilmelding sker efter først-til-mølle, og sidste frist er 13. september. 

TILMELD DIG HER

     
 

KØBENHAVN:

Torsdag 22. september kl. 09.30-15.30

Zoku Copenhagen, Amagerfælledvej 108, 2300 København
Eventspace combined

     


Program: 

  • Kl. 09.30-10.00: Ankomst og formiddagssnack 
     
  • Kl. 10.00-11.00: TRENDTALK - BOOST DIN BUSINESS
    Forbrugerne handler på følelserne og på de ægte historier. Det er dig som leverandør, der skal skabe ideerne og historierne og sørge for, at dét, der gør dine produkter anderledes, bliver formidlet videre til forbrugerne. Lær at klæde forhandlerne på, så de bliver dine trofaste samarbejdspartnere.
     
  • Kl. 11.00-11.30: Pause
     
  • Kl. 11.30-12.00: LÆR HVORDAN DU SKABER DIT FIRMAS BRAND BOOK
    Bogen der sikrer et ensartet brand på tværs af alle kanaler og platforme, fra produkterne til kataloger, messestand og SoMe. En BRAND BOOK er nærmest som en bibel på linje med en designmanual, brand-guideline og style-guide. Her finder du ud af, hvad en BRAND BOOK helt konkret skal indeholde, og hvorfor den er vigtig at have.
     
  • Kl. 12.00-13.00: Frokost
     
  • Kl. 13.00-14.00: WORKSHOP
    Slip kreativiteten løs sammen med de øvrige deltagere. Lær at sætte billeder på dine tanker omkring dit brand i form af et moodboard, der gør det nemmere at arbejde med dit brand og at være konsekvent i formidlingen.
     
  • Kl. 14.00-14.30: Pause 
     
  • Kl. 14.30-15.30: EVALUERING AF DELTAGERNES MOODBOARDS
    Anette Eckmann gennemgår de moodboards, der bliver lavet under workshoppen, og giver feedback på resultaterne. 

Vil du vide mere? 

Så kan du kaste et blik på vores artikel om workshoppen med Anette Eckmann, som blev afholdt tilbage i maj måned. 

LÆS ARTIKLEN