Seneste Nyt

TREND EVENT: Genveje til dine kunder

Kom på "branding crash course" med trendforsker Julia Lahme og få trendhunter Anette Eckmanns input til at omsætte den spirituelle tankegang til et forretningsområde. Eventet finder sted 18. marts i København og deltagerprisen er kun kr. 499,- plus moms. Grib chancen for at skabe genveje til dine kunder - tilmeld dig NU!

     
             

Unikt venue i København

Oplev det spektakulære Villa Copenhagen Hotel, som er indrettet i det tidligere Københavns Hovedpostkontor fra 1912 og ligger direkte overfor hovedbanegården.

Pris pr. person i Herning kr. 399,- og i København kr. 499,-. Priserne er ekskl. moms

TILMELD DIG HER SENEST 12/3

KØBENHAVN
Mandag 18. marts

 

Kl. 09.00-15.30
(start kl. 10.00)

VILLA COPENHAGEN HOTEL
Tietgensgade 35-39, ​1704 København 

PARKERING:
DGI Byens P-husPostbyen Danske Bank og
Axel Towers P-kælder

 

PROGRAM

Kl. 09.00-09.45: Ankomst og let formiddagssnack 
Kl. 09.45-10.00:   Kort gennemgang af dagens program v/Anette Eckmann
Kl. 10.00-11.00  

DIT BRAND, DIN SYNLIGHED - NU OG I FREMTIDEN! v/Julia Lahme

Du tænker måske at du har helt styr på dit brand, at din business står snorlige og helt klar. At du adskiller dig fra dine konkurrenter, og at du er dygtig til at vise det. Men alligevel kan det være kompliceret at få nye og eksisterende kunder til altid at opdage det.

Julia Lahme giver dig et såkaldt crash course i effektiv og målrettet branding, og dermed en genvej til synlighed. I en komprimeret sjov og effektiv mini-workshop vil du i løbet af halvanden time få et unikt værktøj, du kan implementere i din kommunikation, så den forskel du gør vil stå soleklart for dine kunder.

Dette er en unik mulighed for at få indblik i redskaber og metoder, der kan sikre dig den nødvendige gennemslagskraft i en turbulent tid.

Kl. 11.00-11.15   Pause
Kl. 11.15-12.00   Fortsættelse af Julia Lahmes indlæg + Q&A
Kl. 12.00-13.00   Frokost
Kl. 13.00-14.15  

OPMÆRKSOMHED OG RELATIONER v/Anette Eckmann
Sådan omsætter man en spirituel tankegang til et forretningsområde 

Den største og mest effektive salgsfaktor er opmærksomhed og relationer. Kunderne ønsker at købe af personer og brands, som giver dem opmærksomhed og som de føler en form for samhørighed med. 

Opmærksomheds- og relationsmarketing handler om at skabe personlige og nærværende forbindelser og fællesskaber med kunderne. Derfor skal du ubetinget kunne mærke, føle og forstå, at dine kunder skal sættes i centrum, i form af din fulde omsorg og opmærksomhed, og ikke overlades til ”selvbetjening”. Det vigtigste spørgsmål er ”hvad kan jeg gøre for dig?” 

For at få succes skal du i langt højere grad end tidligere, lære at tage udgangspunktet i modtageren og dennes interesser, livssituation og velbefindende/wellbeing.

Kl. 14.15-14.30 Pause og eftermiddagssnack
Kl. 15.00-15.30  

DIALOG & EVALUERING
Anette Eckmann gennemgår dagens budskaber, inviterer til dialog blandt deltagerne og giver plads til Q&A

     
 

Julia Lahme, trendforsker, kommunikationsekspert og CEO i Lahme Kommunikation

Julia er en rutineret foredragsholder, forfatter til en lang række bøger, direktør i eget kommunikationsbureau og cand. mag. i Etnologi. Hun er kendt fra en lang række livsstilprogrammer på DR1, TV2 og TV2 Charlie, hvor hun deler ud af sin store viden om danskernes livsstil, forbrug, vaner og ikke mindst historie.

Julia er en ivrig debattør, modeekspert og CEO i Lahme Kommunikation samt professionelt bestyrelsesmedlem, men allermest er hun glad for at kunne nørde igennem inden for livsstilsområdet. 

     
Gennem sit arbejde omsætter Julia viden om forbrugertendenser på en måde, der kan bringe virksomheder i kontakt med danskerne, så budskaber, tendenser og viden bliver hørt og brugt.
 
 

Anette Eckmann, stylist, trendhunter, founder og ejer af Eckmann Studio

Anette er stylist, trendhunter og kogebogsforfatter, og hun har specialiseret sig i styling, event- og konceptudvikling for en lang række virksomheder særligt inden for interiørbranchen. 

Hun afholder adskillige foredrag samt workshops, udvikler madopskrifter og beskæftiger sig med visual storytelling. 

Anette er desuden bestyrelsesmedlem i Danske Madpublicister og Made by Mama: italienske delikatesser. 

 

 

Tilbage til oversigten

FAGA Nyt

Hold dig opdateret omkring nyheder og andre aktuelle begivenheder i branchen.

FAGA Nyt udkommer pr. mail ca. otte gange om året
se de seneste udgaver her

Noget nyt?

Vi modtager gerne nyheder og informationer, som er relevante for FAGAs medlemmer.

Klik her for at maile tekstmateriale og fotos eller kontakt os på tlf. 9926 9800.