Fokus på forbrugertrends, ESG-rapportering og tidens udfordringer
Vær med, når livsstilsekspert Julia Lahme giver dybdegående indsigt i kommende forbrugertrends, følelser og fremtidens digitale forbrug, og få en model for trendspotting, som du kan arbejde videre med i din virksomhed. Du får også indsigt og inspiration til at gøre ESG til en del af din forretnings DNA – og sidst men ikke mindst dykker trendhunter Anette Eckmann ned i, hvordan vi griber tidens udfordringer an. Deltagerpris KUN kr. 499,- plus moms.
PROGRAM |
![]() |
|||
Kl. 09.00-09.30 | Ankomst og let formiddagssnack | |||
Kl. 09.30-09.45 | Kort gennemgang af dagens program v/Anette Eckmann | |||
Kl. 09.45-11.15 ![]() |
MENNESKELIGHED ER DEN NYE VALUTA Julia Lahme vil helt ekstraordinært gennemgå årets TrendRapport fra Lahme ved dette særlige arrangement for FAGA. Vi dykker ned i de kommende forbrugertrends, får svaret på hvad forbrugerne vil interessere sig for, hvilke følelser, der kommer til at dominere beslutninger, men også på hvad der sker med vores digitale forbrug. |
|||
Julia vil desuden levere en model for trendspotting, så I selv kan arbejde videre med trends og være mere sikre på, hvad der har værdi for præcis jeres forretning. Som deltager får du uvurderlig viden, nye indsigter, brugbare erkendelser og genveje. Perspektivering til internationale tendenser, og det hele leveres af Julia Lahme, der er en engageret underviser. |
||||
Kl. 11.15-11.30 | Pause | |||
Kl. 11.30-12.30
|
Få indsigt og inspiration til at gøre ESG til en del af din forretnings DNA – og ikke bare et krav, men en konkurrencefordel. FOREDRAGSHOLDER I JYLLAND: Susanne Siewers Christensen CEO i CPH Apps ApS |
|||
Kl. 12.30-13.30 | Frokost | |||
Kl. 13.30-14.15 ![]() |
HVORDAN NAVIGERER VI I EN TURBULENT TID? Alle skal lære at navigere i en anderledes og turbulent tid, hvor mange af kunderne er presset i bund. Tidens udfordringer gør, at kunderne søger stærke partnerskaber og leverandører, der forstår detailhandlens udfordringer. Kreativitet og fleksibilitet er vigtigere end nogensinde før. Som leverandører skal du være nem at samarbejde med og have en ekstra stor forståelse for butikkernes hverdag. Spørgsmålet er, hvordan angriber vi tidens store udfordringer? Få også indsigt i, hvordan du helt enkelt og nede på jorden, kan arbejde med Anette Eckmanns analog AL FRESCO EVENT KALENDER. |
|||
Kl. 14.15-14.30 | Pause med en sød forfriskning |
|||
Kl. 14.30-15.15 |
Fortsættelse af Anette Eckmanns oplæg |
|||