Fribilletter til FAGA-medlemmer der udstiller på Formex
Aftalen mellem FAGA og Formex fortsætter på den kommende messe. Det betyder, at du som medlem af FAGA får du en række fribilletter til rådighed, så du kan invitere endnu flere kunder til Formex, som finder sted 14.-17. januar 2020.
”Vi håber, at flere besøgende fra Danmark får lyst til at besøge Formex, når deres leverandører inviterer dem”, siger Christina Olsson, projektchef for Formex og fortsætter:
”Vi har et fælles ansvar for at invitere vores kunder til messen, og samarbejdet med FAGA er et led i denne proces”.
Så mange fribilletter får du
Antallet af fribilletter afhænger af størrelsen på din stand:
- 0-10 kvm = 5 fribilletter (værdi 800 kr. + moms)
- 11 – 30kvm = 10 fribilletter (værdi 1.600 kr. + moms)
- 31 – 50 kvm = 20 fribilletter (værdi 3.200 kr. + moms)
- 51 – 70 kvm = 30 fribilletter (værdi 4.800 kr. + moms)
- 71 – 90 kvm = 40 fribilletter (værdi 6.400 kr. + moms)
- > 90 kvm = 50 fribilletter (værdi 8.000 kr. + moms)
Sådan bestiller du fribilletterne
Fribilletterne skal bestilles via Formex’s online-bestilling: Event Planner
For at logge på Event Planner skal du bruge den email-adresse, som du har registreret ved tilmelding til Formex.
Prisen på billetterne modregnes på den slutfaktura, du modtager fra Formex, så du kommer IKKE til at betale for billetterne.
Hvis du har spørgsmål til bestillingen af fribilletter så kontakt venligst Frida Berglund på email: frida.berglund@stockholmsmassan.se
Lidt om Formex
Formex er nordens største design- og interiørmesse. Siden 1960 har Formex to gange årligt samlet flere end 20.000 besøgende fra hele verden, som kommer for at handle, netværke og få indsigt i de seneste trends og nyheder.
Messen har over 800 udstillere, hvoraf størstedelen er fra de nordiske lande, og efter Sverige har Danmark flest udstillere på messen.
Nyt på Formex 14–17 januar 2020
Det internationale trendbureau Carlin står bag en unik inspirationsudstilling på messen.
På Formex til januar kommmer der fokus på detailhandlens udfordringer, når det internationale trend- og contentbureau Carlin indtager Stockholmsmässans indgangshal med udstillingen Retail Hub. Formålet med udstillingen er at inspirere både besøgende og udstillere og give dem ny indsigt ved at tage fat på højaktuelle temaer inden for retail, som f.eks. holdbarhed, e-handlens kraftige vækst og interiørbranchens behov for forandring.
Temadage fortsætter
Temadage i Formex Talks i B-hallen fortsætter også denne gang med temaerne; Retail, Sustainability, Colours & Trends samt Branding.
Læs mere på messens hjemmeside Formex.se