Trendseminar AW 23/24 med Instagram-kursus

Hold hånd i hanke med de kommercielle trendtemaer for interiørsæsonen og bliv opdateret på tidsånd og forbrugertendenser på FAGA+PEJ trendseminar, som finder sted 3. oktober i Herning og 5. oktober i København. Seminaret rummer også et inspirerende indlæg om alt det nyeste på instagram og en konkret workshop, hvor alle deltagere får nyttige værktøjer med hjem.

PROFILER

    Louise Byg Kongsholm
Trendforsker og ejer af pej gruppen, scandinavian trend institute
     
   
   
   
 

SOM DELTAGER PÅ TRENDSEMINARET FÅR DU:

Opdatering på tidsånd og forbrugeradfærd

Gennemgang af grundfortælling og trendtemaer til sæsonen med fokus på interiør

Top 20 farver til interiør – specielt udvalgt til FAGA's medlemmer

Indlæg om og workshop med ekspert i Instagram

    Mette From
Trendredaktør, foredragsholder og konsulent hos pej gruppen 
 
    Catherina Boserup
Online Business Advisor hos
Marketing Akademiet
     
             

DELTAGERPRIS KUN KR. 399,-

Trendseminaret er kun for FAGA’s medlemmer, og foreningen giver et stort tilskud, så deltagerprisen kommer helt i bund. Prisen pr. person er således kun kr. 399,- plus moms. Markedsprisen for denne type seminar er ca. kr. 2.000,-.

Få også et sæt med sæsonens 20 vigtigste farver i Pantone chips til kr. 379,- plus moms. Sættet skal bestilles senstest 8. september, og bestilling foretages samtidig med tilmelding. 

Det vil også være muligt at se og købe trendbøger, inspirationsbøger og farvesystemer mv. på dagen.

       
  DATO: TID:

STED:

  Mandag 3. oktober i HERNING Kl. 09.00-16.00
(programstart kl. 09.30)
MCH Messecenter Herning, Vardevej 1, 7400 Herning
Auditoriet på 1. sal v. Indgang Vest

 
  Onsdag 5. oktober i KØBENHAVN Kl. 09.00-16.00
(programstart kl. 09.30)
SMVdanmark, Islands Brygge 26, 2300 København S
Mødelokalet på 6. sal
   


TILMELDINGSFRIST 26. SEPTEMBER

Klik på linket nedenfor for at tilmelde dig seminaret i Herning eller København.
TILMELD DIG HER

PROGRAM 

       

Instagram Kursus: BYG | VÆKST | SÆLG 

Kurset tager udgangspunkt i: 

- Optimal opsætning af profil
- De nye funktioner i 2022

- De 5 content kerner til at bygge et stærkt brand

- Instagram adfærd der skaber engagement og reach

- Salg med Instagram

Eftermiddagen vil indeholde hands-on øvelser og konkrete opgaver, så du får brugbar viden og nyttige værktøjer med hjem til at udvikle din virksomheds Instagramprofil. 

BONUS! Efter kurset får du fri adgang til Catherina Boserups online Masterclass (værdi kr. 1.697). Masterclassen består af fem moduler, der bl.a. kommer omkring opsætning af en Instagramprofil og forslag til, hvordan du skaber lækkert indhold, der får dine følgere til at reagere.  

Læs mere om Masterclassen her: https://marketingmetoden.catherinaboserup.com/masterclass-rabat1651737904870

Derudover får du adgang til support i Catherinas Instagram Facebook gruppe med 1.500 andre selvstændige: https://www.facebook.com/groups/instagrammetoden

Kl. 09.00-09.30

Ankomst og let morgenmad

Kl. 09.30-10.10

Velkomst og program
Tidsånd, trends og forbrugeradfærd
To nye rapporter: Anti-trend og Greenery

Kl. 10.10-10.30

Pause

Kl. 10.30-11.20

Introduktion til sæsonen AW 23/24
Interiørtrends AW 23/24 – tema 1 og 2 

Kl. 11.20-11.50

Frokost

Kl. 11.50-12.50

Interiørtrends AW 23/24 – tema 3 og 4
Top 20 farver til FAGA
Top-5 farveafstemning

Kl. 12.50-13.10

Pause

Kl. 13.10-16.00

Instagram-kursus: BYG | VÆKST | SÆLG v/Catherina Boserup

PEJ TREND AW 23/24: Genstart

De seismiske forskydninger i forbrugernes holdninger og handlinger, som blev initieret af pandemien, sætter sine spor langt ind i 2020’erne. Når vi har været helt inde og røre ved kernen i vores interaktion og i fundamentet for vores tilstedeværelse, kan det ikke undgå at have konsekvenser alle steder. De langsigtede konsekvenser har vi endda slet ikke set den endelige effekt af endnu.

Det ’normale’ er blevet omdefineret for os alle. Og mens pandemien har ændret meget, er der al mulig grund til og rum til både eftertanke og optimisme. Med både store planer, konkrete handlinger, et åbent sind og en fleksibel tilgang tegner vi sammen en ny fremtid, hvor alle vinder. 

Vi kommer til at se en afgørende omstilling af processer, systemer og strukturer, og vi vil opleve et stort og kollektivt behov for at nå frem til en helt anden type samfund. Vi har oplevet begrænsninger og restriktioner, mistro, polarisering, angst og skam i en tid, hvor alarmismen har været i fuldt flor. Vi søger realisme, rationalitet, konsensus, kompromis, klarhed og stabilitet. Vi ønsker at forstå logikken og se meningen med alt, hvad vi gør. Vi ønsker også at tage kontrollen tilbage og selv bestemme, og derfor bliver autonomi absolut afgørende. Hvordan man vælger at sætte retningen for sit eget liv skal være en egenrådig beslutning, og den skal respekteres. Flere års kamp for diversitet og respekt betyder, at der er rum til en større grad af forskellighed, og at personlige grænser respekteres.

Den genstart, der sættes i gang, vil anspore meget mere energi, optimisme og vækst, end vi har set længe. Forandringsvillighed, fremdrift, mod og positivitet vil gøre det muligt at justere tidligere tiders forkerte opfattelser, gentænke fejlslagne beslutninger og ændre ineffektive processer.

OM PEJ GRUPPEN

pej gruppen identificerer, overvåger og analyserer tidsånd, forandringer, livsstil og trends, og gør dem håndgribelige og handlingsorienterede for professionelle aktører i livsstilsbrancherne. pej gruppen har udgivet sæsonbaserede trendmaterialer til livsstilsbrancherne i 40 år og står bag de største trendkonferencer samt branchemediet 365DESIGN. Læs mere på pejgruppen.com